close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טרקטור משא לעבודה חקלאית

מערכת שורשב חשוון, תשפב08/10/2021

טרקטור משא הוא אחד מכלי התחבורה הנוחים ביותר לתפעול עבור עבודה חקלאית ולכן אפשר לראות אותו בקרבת השדות בסמוך לאזורים החקלאיים של רוב המושבים והקיבוצים

תגיות:

שימוש באופציה של טרקטור חשמלי
לטרקטור החשמלי יש כמה מטרות, הראשונה היא לסייע בכל מה שקורה בשטח, החקלאי מסיע עובדים בטרקטור זה שיש בו 4-2 מושבים. מעבר לכך הוא מוביל לשטח ציוד הדרוש לו בהתאם לסוגי הגידולים כמו כלי חפירה ועידור, ארגזים, שקיות, אבנים וכל צורך אחר לטובת זריעה של הגידולים, או אריזת הגידולים בעת האיסוף כאשר התוצרת מוכנה.

מעבר לכך לכל טרקטור משא של אקשן מוטורסיש וו גרירה ולכן מחברים אליו מכונות חקלאיות שונות. מפעילים את המכונה וטרקטור

המשא מושך באיטיות את המכונה לאורכם של השדות, שורה אחר שורה. יש מכונות לחקלאיות שמבצעות היפוך של רגבי האדמה, אחרות מבצעות איסוף של הפריטים ועוד. בכל מקרה כאשר המכונה הזו מחוברת לטרקטור משא מתבצעת עבודה יעילה תוך פרק זמן קצר יחסית לעומת עבודה כפיים של העובדים.

בחירה של טרקטור משא
מתוך הדגמים של טרקטור משא שמייבאת אקשן מוטורס אפשר לבחור את הטרקטור שהוא הנכון ביותר עבור הפעילות הספציפית של אותו חקלאי. יש כאלו שזקוקים לכלי נוח עבור העבודה בשדות, בחממות, במטעים וכו'. בהתאם לתנאי השטח, לרמת העבירות, לתנאי מזג האוויר ועוד, בוחרים את האופציה המועדפת.

רוב הטרקטורים הם בגרסה 4*4 ובחלק מהם קיימת אפשרות לנסוע לא רק במצב של רכב רגיל, אלא גם במצב של רכב דו גלגלי וזאת כדי לא להרוס את השדות בעת הנסיעה בהן. לכל טרקטור משא של אקשן מוטורסיש מנוע חזק בעל ארבעה שסתומים בכל צילינדר, המנוע הוא 100 כוח סוס ויש בו בלמים בטיב מעולה וגם וו גרירה הן עבור חיבור המכונות החקלאיות והן עבור חילוץ רכבים אחרים שנתקעו עקב תקלה ברכב, או עקב התחפרות של הרכב בשטח בוצי, ללא יכול יציאה ממנו.

הסיוע של טרקטור משא לחקלאים
טרקטור משא הוא כלי עבודה ממדרגה ראשונה והוא מסייע לכל חקלאי באופן יוצא דופן. לפני כן החקלאים פעלו החקלאים באמצעות טנדרים או רכבים אחרים, אך לאור האופציות המצוינות של טרקטור משא, רבים מהם העדיפו לרכוש את אחד הדגמים הללו.

במקרה של התלבטות, אפשר תמיד לשוחח עם אחד מאנשי המכירות המקצועיים, כדי להתביית על הרכב שהוא המתאים ביותר.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה